Evettt arkadaşlar bebeğimin yaklaşık 1.5 aydır vücudunda isilik diye dolaşmadik doktor kalmadı bugün artık iyice artmaya başlayınca hemen özel çocuk doktoruna gittik ve uyuz , atopik dermatit alerji vs hepsi karışmış sanki dedi losyon verdi dermiton diye . Alerji uyuz böcek ısırması vs herşey için kullanılıyormuş. Birde kan verdik süt alerjisi olabilir mi diye çünkü ben yaklaşık 1 aydır süt alerji diyeti yapıyorum ama hala vücudu aynı bebeğimin. Tahlil verelim bakalım alerjik cikicak mi dedi boşu boşuna mahrum kalma süt ve süt ürünlerinden hepsi ayrı faydalı dedi. İstanbul’a kanlar gitti sonuclar 1 hafta sonra çıkar dedi ama bu çıkmış nedir bilmiyorum bilen varmı