Kızlar basına gelen var mı bilmiyorum ama aşırı canım sıkılıyor artık yüzümde sağ yanağımın tam ortasında 15/20 gündür geçmek bilmeyen bir şişlik var, içi iltihap dolu hissediyorum bastırınca acıyor çünkü.. aynı zamanda yine yüzümde rose/gül hastalığı var onun kızarıklığı ile yeni yeni başa çıkabiliyorum, onun içinde ilaçlar kullandım şimdi antibiyotiksiz bunu evde geçirebilecek doğal bir çözümü olan var mı? Asla baş vermiyor öylece şiş şiş duruyor aşırı canımı sıkıyor ya