nur230_ Yaklaşık 10 15gün önce kahverengi akıntım vardı 1hafta sürdü doktora gittim bi sıkıntı çıkmadı erken gebelik mi var diye kan testi istedi ama bişey çıkmadı şuan reglım 7gün gecikti sizce hamilelik var mıdır