134202 benimki doğru doğalı bastıra bastıra anne diyo ahahah 3,5 aylık hala der ve cidden şaka değil emeceği zaman emme diyo uyuyacağı zaman nenne diyo ve beni istediğinde anne diyo yemin ederim doğduğundan beri böyle başta ben mi yanlış duyuyorum dedim ama kayınvalidem bile anlıyordu kızım emme diyo emecek nenne diyo uyucak herhalde diye 😂😂😂