Merhaba, ben atlamadan baktıysam inşallah bi sorun göremedim sadece yukarda da söylenmiş eozinofil değerinde sorun var (bir iki değerde daha sapma var ama onlar sizi tedirgin etmesin sorun oluşacak şeyler değil) şuan pişiği olduğunu yazmışsınız. Genelde cilt rahatsızlıklarında vücut tepki olarak eozinofilleri arttırabiliyor bundan dolayı yüksek çıkmış olabilir. Hala pişik ve gaz sorununhz varsa tamamen beslenme düzenini değiştirmenizi öneririm çünkü artık bi çok şeyi rahatlıkla sindirmeli tüketebilmeli ona rağmen böyleyse bazı şeylere hassasiyeti olabilir. Kaka da zorlandığını söylemişsiniz 3-4 defa yapıp hala zorlanması yeterli sıvı alamadığı veya lif anlamında yetersiz beslendiği anlamına gelebilir. Bence beslenme rutinlerinizi tamamen bi elden geçirin. Bu arada hemşireyim.