emelcihangir 1 ay oldu bırakalı bu aralar yapmaya başladı lazımlığa, aynı şekilde korkuyorum diyordu şimdi kendi geldi deyip götürüyor. Bu süreçte çok anlattım ama hadi yap et diye zorlamadım, 3 gün tuttuğu da oldu en son altına yaptığı da kızmadım. Bir dahakine tuvaletine yapalım tamam mı dedim karnımız rahatlar, tuvaletine yaparsak külodumuz da kirlenmez gibi şeyler söyledim. Ben yanındayım istersen elimi de tutabilirsin gibi. 1 aydır başladık, birkaç gündür de alıştı kaka işine de şimdi yoksa bile ufacık yapınca baaak yaptım diye gösteriyor. Siz sakin olun yapmazsan tamam gelince söylersin deyin. Oda alışacaktır zamanla, bezi de tamamen kaldırın. Ona alışınca bu sefer yine ona yapmak istediği için inat edecektir