isilaybestee biz 5 buçuk aylıkken doktor ek gıdaya başlayabilirsin dediği için başkadık ilk bende biberonla denedim ama biberondan içemedi ben 60 ml suya yavaş yavaş ekliyorum çatalla çırpıyorum sıvı olmayacak şekilde göz kararı kendim ayarlıyorum. Osman gönülal eğer bebeğiniz ağzını açmıyorsa ek gıdaya hazır değildir demişti bi doktorunuza danışın yine de isterseniz. Gece onu içiyor çok az meme emiyor 120 ml de mama veriyorum sabaha kadar uyuyor genelde uyansa da 1 kere falan uyanıyor