AylinZehra Merhaba. Kızım 2,5 yaşında ve göz altı aniden şişti. Keyfi yerinde, hasta değil. Kivi yedi ama alerjisi yoktu normalde. Daha önce başına gelen var mı?
erme AylinZehra ürtiker yani kurdesen canım biseye alerjisi olabilir bende de var cocukken de vardı simdilerde stresten de oluyor bana bazen
AylinZehra [silindi] Sanki değil. Fotoğraf yükleyemiyorum. Fotoğraf simgesine basınca tuaf yazılar çıkıyor. Nasıl yükleniyor?
AylinZehra erme Daha önce 1 yaşında aşılardan sonra olmuştu ve kendiğilinden inmişti. Kiviyi biraz fazla yedi bu akşam. Üzerinden biraz zaman geçti ve keyfi yerinde. Sizin nasıl geçiyor böyle olduğunda?
erme AylinZehra kendiliğinden gecer zaten kalıcı bir sey değil 8 10 saati bulabiliyor ben alerji ilacı alıyorum zyrtec duymussundur bebeklere de veriyorlar büyükler icin de var. Benimde hep gözümü tutuyor. Kimisinin vücudunda olabiliyor sadece tehlikeli olan dil şişmesi. İsterseniz bir ara alerji testi yaptırın ama illa testte bulunmayan birseye de alerjisi olabilir büyüyünce stresten de oluyo
AylinZehra Şişlik inmeye başladı, kızarıklığı tamamen gitti. Alerjik gibi ama bekliyorum. Cevaplarınız için teşekkür ederim