Doğal prebyotik olduğunu düşünüyorum bence yapmaz ama başka açıklaması yok gibi bebeğim günde en az iki kere kaka yapar 5.5 aylık tadımlara bikaç gündür başladık havuç kabak falan kabız yapmadı ama yoğurt yediği günün sabahı bütün gün bugün kakasını yapamadı acaba onunla ilgili ola bilirmi?