ceydumm Kızlar yapan varsa nasıl yaptınız nasıl başladınız süreci nasıl devam ettirdiniz bebeğim formül mama kullanıyor anne sütü almıyor sütüm 1 ay sonra kesildi
cokbilmismom ceydumm doktorunuza danışıp başlamanız lazım çok çok erken bana göre 4 Ay. Biz de 4 ay 11 günlük ama hiç tadım bile yaptırmıyorum mama anne sütü devam ediyorum.
cikolataliekmek ceydumm biz doktorumuzun önerisi ile başladık çok şükür bir zararini görmedik zaten sadece tadım doymaya veya kilo almaya yardımcı olmuyor o yüzden bence 6. Aya kadar bekleyin
alparr ceydumm Mutlaka doktorunuza danışarak hareket edilmeli. Bebeğinizin gelişimine ve vücut fonksiyonlarına göre doktor kararı gözetimiyle tadımlara ve normal ek gıdaya başlanmalı. Bağırsakları hazır olmamış olabilir tam dik duramıyor olabilir oturur pozisyona geçmemiş olabilir sindiremeyebilir vs vs vs ileride bir sürü sağlık problemine yol açabiliyormuş. Ben mama verilince su verilir mi olayını bile araştıra araştıra doktorlara ebeler hemşirelere sora sora karar vermiştim. Bence acele etmeyin zaten bir ömür hepsini yiyecek tadacak ama hazır olduğundan doktor onayı alınmalı
hazalla ceydumm benim bebeğim sofra için çildiriyordu artık öylr ki mosmor oluyordu. Bir kaşık ev yoğurdu ile başladım 4 ay 12 günlüktü. Şuan ü aylık herşeyi yiyor. Bu süre zarfında iki kez kabız oldu onun dışında gayet güzel geçti süreç. Hem formül mama hem süt hem ek gıda içerisindeyiz😍
Mmeelliikkeee ceydumm ilk bebeğimde benimde 2,5-3 ay civarı kesildi stokları bitirip mamaya başladık , üç gün kuralı ile de tadımlara başladık. 4,5 aylıktı tam. (Dr önerisiydi)