Ben ilk cocugumu emziremedim emmedi kendisi 2. Cocukta Da emiyor ama sütüm çok az uyku uyuyamıyorum su fazla içen bir insan değilim bu yüzden de artmıyordu ne olursa olsun bestlak kullandım onu bunu yedim ama sureklii de aynı şeyi yiyemiyorum arttirsa da aşırı fark göremedim. Emzirme danışmani ile 10 günlük bir eğitim satın almistim bir kür verdi sağolsun aslinda vermem doğru değil belki de ama kendisi daha birçok program yapıyor zayıflama ile beraber o yüzden tek kazancını bundan almıyor bende benim gibi olan annelere yardımcı olmak istiyorum o yüzden bu kürü paylasacağim ben gerçekten çok faydasini gördüm ilk doğum yaptığım zamanlar 30 ml den 120 ye cikarmistim daha sonra 4. Ayda tekrar başladım birakmistim çünkü 30 dan yine 90 a çıkardım ve tekrar yapmadım bugün yine başladım 30 ml geliyordu yine ilk gunden 60 a ulaştı. Tek kötü yanı bıraktığınızda sütünüz geri azalabiliyor. Tabi sürekli emziriyorsaniz veya sagiyorsaniz azalmayabilir ben çünkü mama veriyorum bir süre yapıp bir süre sonra hazirlamaya üşendiğimden bırakıyorum.. bu arada Solgar breweast da aldım birkac gündür kullanıyorum ama her ne kadar doluluk olsa da bu kür kadar etkisini göremedim acikcasi.. Alta kürün tarifini bırakıyorum isterseniz 2 katı malzemeyle daha uzun süre kullanabilirsiniz ben tariften hariç susam da ekliyorum içine bir miktar