Yigit_Yagiz_Moms çok teşekkür ederim, isteğe bağlı olarakta verilebiliyor yani rapor değil mi? Doğru anlamışımdır umarım.
Kızım Temmuz 2019 doğumlu, bu sene anaokuluna gidiyor fakat seneye zorunlu 1. Sınıf çıkıyor hemde birkaç ay yüzünden.
Ben bu sistemi pek anlayamadım. Aynı yıl doğan 72 aylık bir çocuk ilkokula hazır görülüyorken, 71 aylık nasıl görülmüyor? İkisi de hazır değil zaten de.
80 ay+ olarak göndermek istiyorum açıkça. Sınıfın en küçüklerinden biri olacak yoksa.