Urazikooo benim bebeğimde 2.5 ay hep öyleydi uykusunda tıkanıyordu hep nöbetleşe bekledik reflü yatağının baş tarafının altına penye katlayıp koyup biraz yükseltin kesinlikle yan yatırın fakat biz reflü mama sına geçtik ve hemen kesildi( reflü mamasından önce aptamail conformilde denedik onuda kustu ) fışkırarak kusma olmuyordu ama oluk oluk çıkartıyordu yavrum yerler halılar hep kusmuk lekesiydi 5.5 aylık olduk dün normal mama veriyim dedim hep kustu onu zaten doktor 7. Ayında normal mamaya geçeceğiz dedi, 2.5 ay bende emzirdim hep sütün fazla geliyor dediler meğer reflüymüş zaten kilo alımı az olduğu için doktor mama ya başlatmıştı mamadada kusmaya devam edince aptamail ar a başladık