nbanba En son 8.ayda genel kontrole gittik,bir sonraki randevuyu aşı için 1. Yaşında verdi. 4 ay hiç kontrol yok dedi saçma geldi.9. ayda aşı yok muydu ya??
Rwerdst nbanba 9.aydakü kampanya aşısı diye geçiyor. Kızamık salgınında veya talep doğrultusunda yapılıyor. İstediğinizi belirtirseniz yaparlar
myarenb nbanba normalde 9. ayda aşı yok 1 yaşında var geri çektiler 9. aya ama bizim sağlık ocağı da 1 yaşında yaptı aşıyı ama 4 ay kontrol olmaması saçna
Tugba_mirac nbanba Bize de 9. Ayda aşıdan üç gün önce yumurta beyazı yedirmemi söyledi. Aşı için alerji yapacak mı bakalım demişti Dr umuz. Yani 9. Ayda aşı var
aysebb nbanba Var biz olduk mesela 9. ayda gittik ama arkadaşımın gittiği sağlık ocağı çağırmadı mesela yaptırmadılar. Sağlık ocağı ve ebeye göre değişiyor bu 9. ay aşısı sanırım 😒