Furkan_umeyr Atopik dermatit diyende egzama diyende vardı tam teşhis o kadar doktora gözüktük bilmiyorlar tatil sonrası bu hale geldi zamanında çıkan yerleri başına gelen varmı
Poly-ana Furkan_umeyr Benim oğlumda atopik dermatit yaraları gelince böyle beyaz lekeler kalıyor ama sonra geçiyor sanırım daha küçük olduğundan ne kadar zamandır böyle beyazlıklar var
Guler7 Furkan_umeyr buna ala deriz biz güneş lekesi gibi düşünebilirsiniz ona çok benziyor zamanla geçebilir
Furkan_umeyr nergiz4155 egzama denildi atopik denildi zamanında kortizonlu krem kullandık o mu dışa vurdu diye düşündüm
Furkan_umeyr Poly-ana normalde hafif kabuklu sanki bir yere sürtülme gibiydi egzamaları bu şekil 8 temmuzda tatile gidip geldikten beridir var
Furkan_umeyr Beyzaveduru kullandım 3.5 yaşında çok esmer değil ama kollarında bi kaç yerde var bacak arkalarındada aynı şekilde
Furkan_umeyr Guler7 inşallah hiç yakınımda denk gelmedim o yüzden bilmiyorum nasıl yol izlemem gerekiyor hastaneye götürdüğümde ya direk yolluyorlar yada krem verip geçiyorlar bıktım
Guler7 Furkan_umeyr maalesef tedavisini bilemiyorum yanlış yönlendirmek istemem belki internette bir şey bulabilirsiniz bununla ilgili