[silindi] bugün halam geldi dedim çok zayıf halbuki güzel yemek yer dedim aşırı hareketli onlarda bilir. Sonra dedi işte ağzından kenarı su akar mj evet dedim .o zamn kesin kıl kurdu dedi bizim çocuklarda böle su akardı kıl kurdu olurdu dedi hatta ben şaşırdım ilk kez duydum dedim .popo kaşınıyor mu dedi bilmiyorum bazen pipisini tutar ama dedim yok popo da kaşıntı yapar dedi .açıkçası kafam bulandı biraz .Acaba dediği gibi yaşayan var mı diye buraya sormak istedim