Zhra78 Kızlar bebeğim 8 bucuk aylık 1 tatlı kaşığı veriyorım doğrı dimi dr da öyle dedi cay kadığıyka verenler varmış bir yasına kadar
EypMom Zhra78 kilosu iyise 1 ölçek ver bana doktor 6 aylıkken bir ölçekten azbişey eksik olsun demişti şimdi 11aylık tam 1ölçel içer
buketadenatalay Zhra78 kilosuna göre çay kaşığı veya tatlı kaşığı ver dedi doktor şuan 6 aylık 9100gr tatlı kaşığı veriyorum
novamom ebruylmzyzk hiç zararı yok mu? Nasıl böyle bilgileri yazabiliyorsunuz anlamıyorum. Calpol yurtdışında yanlış kullanım(doz ayarlayamama) yüzünden kaç çocukta yan etki yaptı ve toplatıldı sizde bir şey olmaz diyorsunuz şaka gibi
bebegiminbesigicamdan Zhra78 neden veriyorsunuz birazda o onemli ates varsa olcusunden az verirseniz dusurmez hem doktor tatli kasigi demis onu dinleyin
sifirekran_bolkitap Zhra78 çay kaşıklatrının ölçüsü değişiyor kimisi daha büyük kimisi daha küçük, enjektör kullanmak çok daha doğru olur dedi doktorumuz kaşıkla alması gerekenden az ya da fazla veriyorsunuz dedi
Zumra_Fatma Zhra78 eger ki agriyi dindirmiyorsa 1 tatli kasigida verebilirsin ben siringayla verdihim icin tam bilmiyom
Cigdem61 Zhra78 calpol kilosunun yarısı kadar verilir. 8 kiloysa 4 cc gibi. En doğrusuda enjektöre yeterli cc’yi çekip içirmektir. Böylece az mı çok mu derdi kalmıyor.