3kedili2bebekli yeniann içinde gerçekten muz yok muz tozu var, palm yağı var, çok yoğun süt urunleri içeriyor, ek gıdada tadım yapip kademeli şekilde yemeğe gecmediyseniz bebeğiniz kabız olur ayrıca tok tutmaz hazımsızlık yapar uykusuzluk yapar bilginiz olsun
KaynanaYiyen yeniann hiç yedirmedim böyle şeyler bebeme. İlerde zaten katkı maddesi içeren bir çok besin yiyecekler.
defnemomm_ 3kedili2bebekli bana da cok gerekli gibi gelmedi, dün alacak gibi oldum da almadım 6 aylık bebeğim. İyi geceler hero baby sdhdhdjjjf
3kedili2bebekli defnemomm_ e bir de şöyle bir şey var bizler bile dolu dolu yiyip uyuyamiyorsak bebekler mahvolur 😊😂
ffffffff 5 ay için çok erken daha tadımdasınız herobaby tatmasada olur 😅 onun yerine formül mama verin