baharnevaa Merhaba arkadaşlar kızım 13 aylık probiyotik olarak enterogerminaya başladım ama 2yaş yazıyor reçetede doktorumuz kullanabilirsiniz dedi aslında ama ben yinede sormak istedim bilgisi olan kullanan var mı acaba
baharnevaa defnemiraybebek aç tok farkeder mi acaba sanki benim bebeğimin bağırsaklarını çok çalıştırdı gibi geldi ya bi kaç gün kesip gözlemlicem bakalım
baharnevaa hayalperest2310 kaka yapma sayısını arttırdı gibi geliyor bebeğimde sizde öyle bi durum oldu mu
baharnevaa Deletedmom_121 benim bebeğimin bağırsaklarını çok çalıştırdı gibi geldi ya sizde öyle bi sorun oldu mu kaka sayısı arttı mesela
YSR1810 baharnevaa merhaba ben de kendi çocuğumda da farkettim günde kaç kaka yapıyordu önceden ve sonradan
hayalperest2310 baharnevaa düzenli kullanıldığında sonuç alınıyor gerçekten ben üç ay kullanmıştım o gümden sonra da kabızlık sorunumuz olmadı çok şükür
14b05 Benim kızım 3 aylık kakasını benim desteğim olmadan yapmıyor buda beni çok üzüyor bizde kullansak acaba yapabilir mi doktorumuza sordum dizede danışmak istedim varmı tecrübe edinen çok üzülüyorum bu duruma 😔
baharnevaa 14b05 çok küçük daha bence kullanılmaz diye düşünüyorum ama Biogaia var maflor var bunlar da çok iyi probiyotik mutlaka kullanın zorlanıyorsa bebeğiniz
baharnevaa Deletedmom_121 4-5 defa yapıyor normalde en fazla 2 defa yapardı mesela bugün bıraktım 1 defa yaptı daha demek ki bize iyi gelmedi ya
Deletedmom_121 baharnevaa bir sorun o zaman 2 ideal gerisi çok fazla geldi sulu mu peki ishal gibi mi
baharnevaa Deletedmom_121 evet bazen ishal gibi de geliyor bazen normal, şimdi bıraktım 2 gündür daha iyi
baharnevaa Deletedmom_121 birde aç karnına veriyordum ben belki o da etki etmiş olabilir bilemiyorum daha sonra tekrar deneyip gözlemleyeyim en iyisi
baharnevaa YSR1810 günde 5 defaya kadar yapıyordu ama onu vermeyi kesince düzeldi ordan anladım bize ağır geldiğini sizde öyle gözlemleyin