alihamzahlas değerler eğitimi alabilmesi çok güzel olur gelişimi açısından fakat çocuğun genel durumunu detaylı bilip karar verilmesi gerekebilir, daha da içe kapanabiliyorlar böyle zamanlarda, yeni kardeş var ben istenmiyorum algısı da oluşabilir. En en sağlıklısı bir uzman görüp gözlemlesin onunla ilerleyin bence