Hanımlar günaydın 22 aylık oglumu artık memeden kesmek istiyorum hem zaten sütüm yok denecek kadar az hemde artık sürekli isteyip gogsumde kalmak istiyor süreçten yoruldum yapmam gereken onun psikolojik süreci açısından birsey varmı gögsüme sıyah kalemle biseyler çizdim emmiyo itiyor 😂 süreci yasayanlar deneyim paylasabilirmi Birde mastit olurmuyum cok korkuyorum lohusayken olmuştum cunku😣😣