aslananne27 muhtemelen daha bebek oluşmadığı için öyle yazmıştır ,kese var bebek görünmedi anlamında zaten bebek bu haftalarda görünmez 5-6 hafta arasında oluşmaya başlar ,benim bebisi ben 7 haftalıkken gördüm kalbini de duymuştum ,ilkini de 6 haftalıkken görüp duymustum sizin daha çok erken