karan0772 goktugharun sma optipro içir çok sağlıklı kilo aldırıyor diğer mamalar gibi boş boş şişirmiyor denemelisin
brvnkr Ccyyln İki hafta önce hastanede tartık 7800 dü dün sağlık ocağına gıttım 7400 dü hangısı doğru söylüyor yada kilo vermıs
Ccyyln brvnkr kilo vermemiştir de belki tartılardan biri yanlıştır. Ben de büyük kızımı sağlık ocağında ölçtüm 10 dedi hastaneye gittik 12 dedi doktor. Bi gün arayla hem de
ttgc00 brvnkr bende anne sütü veriyorum ama sanki bende de bir azalma başladı panik oluyorum açıkçası
ttgc00 brvnkr kafaya taktıkça daha da kötü etkileniyor insan takmadan güzel beslenip bol su içmek lazım
aprilflower brvnkr önemli olan bebişin doğum kilosuna göre nasıl ilerlediği değil mi? Bir de bu işler biraz da genetik oluyor bence…