BENOYLEUYGUNGORDUMM karan0772 kız ne biliyim sordun söyledim işte🤣🤣hayırlı olsun güzel günlerini gör🌸
BENOYLEUYGUNGORDUMM babyz anlamıyorum hayatım anlamadığım için zaten ikisi de olabilir dedim. Latife yaptım😃
[silindi] babyz anlamıyorum ama annenin içine doğan neyse bence o oluyor, anne ne hissediyorsa odur :)