Merhaba anneler. Benim oğlum artık 4 aylik 3 haftalık ebe hanim ve çocuk doktorumuz da dahil olmak üzere ek gıda için çok Erken olduğunu kilosunun iyi olduğunu söylüyorlar. Anladigim kadarıyla kiloyla alakali bir durum. Ama etrafındakiler baslamam gerektiğini anca iki aya alışmaya başlayacağını söylüyorlar. Geç alışırsa ne olacak onu anlamadım. Siz ne zaman başladınız ve ne veriyorsunuz?