ronyammmmm artık dış dünyayı öğrenmeye başladıkları için ve duymaları, görmeleri keskinleştiği için ışıktan ve seslerden çok çabuk uykuları dağılıyo. Bebekler belli bir döneme kadar uykularını çok derin uyumuyolar zaten. Benim bebeğim 4 ay 12 günlük tabii biz biraz küçüğüz sizden uyuyamıyo uyumayınca da huysuzlanıyo. Geceleri de devamlı uyanıp emmek istiyo diş dönemine giriyoruz malum rahatsız ettiği için uyanıyolar. Sabahları dayak yemiş gibi oluyorum valla 😂 Rabbim dermansız dert vermesin.