Granül kahve al en rahatı o olur kettle al sıcak su için. Herkes aynı rahatlıkta yada aynı zorlukta geçirmiyor o yüzden hiç korkma ben rahat gecirenlerdenim sıkıntı yaşamadım ufak tefek ağrılar illaki olacak. İnancını bilmiyorum ama doğuma girerken bir Ayeti kerim var onunla dua edebilirsin.“ Summes sebîle yesserahu ” benim doğumum çok kolay geçti Allah sanada hayırlı güzel dogum nasip etsin 🤲🏻🌸