biroglanannesii1 2 yaş 7-8 aylıkken konuşmaya başladı. Evet sorun yaşadık, hiç konuşmadı, sonra bir gün her dilde konuşmaya başladı. Eşim ikimiz kafayı yemiştik artık, otizmli çocuklarla çalışan doktor arkadaşım da muayene etti kızımı, otizm belirtileri yok dedi, el becerileri ince motor geliştirin konuşur dedi. Direk 3 dilde konuşmaya başladı.