Aylizlina0110 Doktor randevum daha 5 gün sonra 3 yasında kızım gebelik testim negatif korunuyoruz zaten pcos hastasıyım. Glifor ilaç kullanıyorum günde 1 tane. En son temmuz 17de regl olmuştum. Başına böyle bişi gelen oldu mu söktürücü mü kullansam
Seymaseda Aylizlina0110 En son 20 temmuzda regl oldum pcosluyum emindim ama olsun yinede ne olur ne olmaz diye test yaptım negatif bugünde söktürücü kullanmaya başladım aynıyız yani canım
Tomris-Hatun Aylizlina0110 ben 3 ay once 2 ay olmadim biside cikmadi havalar etkilermis bide diyetle spor yapiodum sanirsam etkisi var
Cisemcagan17 Aylizlina0110 pcosluyum söktürücü kullanmadan regl olamıyorum her ay hamilemiyim demekten bıktım
Aylizlina0110 Seymaseda pcos için ilaç kullanıyor musunuz cocugunz var mı tedaviyle mi oldu benim kızım çatlatma iğnesiyle oldu da hangi söktürücüyü kullanıyosn canım
Seymaseda Aylizlina0110 Hayır kullanmıyorum 27 aylık oğlum var emziriyorum bırakınca ilaca başlayacağız . Hayır normal yollardan hamile kaldım . Doğumdan 1 sene sonra aldığım kiloları veremeyince tüm tahlillerimi yaptırdım o zmn çıkmıştı pcos . Tarlusal tb kullanıyorum
Cisemcagan17 Aylizlina0110 tarlusal kullanıyorum çocugum tesadüfen oldu 2 aylıkken şans eseri öğrendim hiç bi belirti yoktu