Dün başladık tuvalet eğitimine şimdiden pert oldum bende hastayım dünkü emeklerim çöpe gitmesin diye devam ettim tuvalete girdim bi geldim bizim yatağa işemiş alezi yıkamaya atmıştım kendi yatağına işemiş alez yoktu onda çıldırdım artık her defasında. Soruyorum çiş varmı diye yok diyor ya sabır ya selamet oturdum ağladım bi yandan kızıyorum bi yandan ağlıyorum beze 3 kuruş para vermeyelim diye uğraştığım şeye bak ya ya sabır ona da üzülüyorum her konuştuğunu anlarım oda hazır değil gibi istediği şeyleri söyler ama çişi söylemiyor hergün aynı saate yaptığı kakasını dün yapmadı gitti banyoda küvete yaptı bugün hele hiç yapmadı 🤦🏼♀️