Merhaba arkadaşlar oğlum 13 aylık mantar ve erik yemişti afedersiniz kakası kahverengi gibi ama biraz koyu siyahimsi gibiydi bundan kaynaklı olabilir mi kötü koku herhangi bişey yok
Buraya sorma nedenim belki birinin başına gelmiştir çünkü ilk ek gıdaya başladığında muz yedirmistik kakasında ip gibi şeyler görünce korkup doktora gitmiştik gülmüştü acaba buda öyle bişey mi