Trilece Kizlar merhaba bı yakınımdan arkadaşı borç istemiş oda göndermiş yüklü bir miktar, parça parça ödemiş bı kaç ay sonra bi daha ödememiş. Parasını alamamış. Bunun için yapılacak bişey var mı acaba
anonim351 Trilece ibandan attıysa eğer umarım borç karşılığı diye yazıp göndermiştir açıklamaya . Ya da ellerinde yazışma varsa borç verdiğine dair ve alamadığına dair şikayet etmeyi denesin.