yagmuroguz valla benim ilk oğlumda 2 yıl3 ay emdi beraber yattık beraber kalktık şimdi 3,5 aylık bi oğlum daha var yine aynı bi tek gündüz uykularında ben uyumayacaksam ana kucağında onun harici gece memede oda ne bileyim ben mi öyle alıştırıyorum çocuklarımın huyu mu böyle ne emzik aldı ne bişey denedim ben memeden ayırıyorum yatağına koyuyorum uyanıyor ben bi gram uyuyamıyorum mahvoluyorum bende gece takıyorum memeye oh mis gibi uyuyoruz napalım 2 yılda bunla yatarım sonra daha da yok işte herkes odasında hem hak geçmesin ahahah 😂 hem bide böyle olunca daha çok kilo alıyorlar gece beslendikleri için herhalde’ çok çabuk toparladılar maşallah 🥰