Hn-123 Merhaba anneler, bebeğim 2 aylık. İlk aşılar sonrası inanılmaz huzursuz olmuştu. Sabaha kadar uyumadı. Bugün 2.ay aşılarını oldu bacağına koluna dokundukça ağlıyor. Normal mi? çok tedirgin ediyor aşılar beni :(
Ikrazumra19 Hn-123 cok normal her bebegin tepkisi ayni olmuyor kimin huzursuzluk kiminde ates kiminde de hic olmamis gibi geciyor 2-3 gune duzelir ama cani cok yaniyorsa 1 cay kasigi calpol verin rahatlasin bebeginiz
Defnedilan34 Hn-123 normal canım her bebek bir olmuyor bizde cuma günü olduk 2 ay aşımızı bizde hic huzursuzluk ates hic bisey yapmadı cok şükür ama çoğu bebekde yapıyormuş
Hn-123 Verdim şuan. Birde aşı karşıtlarının artmasıyla insan daha bir tedirgin oluyor. rabbim evlatlarımızı esirgesin
Ikrazumra19 Hn-123 olur mu canim ya salginlar o kadar artti ki mutlaka yapilmali o karsitlar yuzunden bizim bebeklerimizde tehlikeye giriyor
Hn-123 Ikrazumra19 bende kısmen böyle düşünüyorum. Ülkemizde ciddi mülteci alımı oldu. Bir sürü salgında beraberinde geldi. İlk anneliğin korkuları mı bilmiyorum Allah muhafaza ya yan etki yaparsa ya birşey olursa diye hep bir kötü his var içimde. Hamilelikte oluşan bir kaybetme korkusu.
Ikrazumra19 Hn-123 o korku oluyor canim ama inan yaptirmamak daha kotu en ufak birsey de insan korkuyor yarin obur gun okula gidecekler krese gidecekler Allah korusun hafif atlatirlar en azindan