Hyesim Kızlar 21 aylık ikizlerim var. Görümcem çorap fabrikasında calışıyor kreşi var. 6 aylık bebkler bile geliyo dedi ama ben cok korkuyorum cocuklar durmazsa uyumazsa yemek yemezse şu bu diye ama görümcem ordakilerin görevi bu cocuklara bakmak zorundalar diyor filan (görümcemin 3 yaşında kızı var o da gidyor oraya) benimde calışmam lazım artık yani ne yapıcam bilmiyorum sırf korktığumdan adım atamıyorum :(
myarenb Hyesim 4 yaşında başladı, idealinin bu olduğunu düşünüyorum hatta 5te vericektim ama psikolog artık cocukların tek büyüdüğü icin kreşe ihtiyaç duyduğunu söyledi iyi ki de öyle yapmışım çok faydası oldu
Kuzularinanasi Hyesim 22 aylikken basladi.bakici bulamadik rast gitmedi.krese de alisti gayet guzel mutlu ,bakicidan daha iyi cunku cok hareketli bi cocuk…memnunuz bu sekilde.
isimsizanne1 Bende aynen öyleyim 2 buçuk yaşında günde 200 kere düşünüyorum en çok onun iletişimi için istiyorum sonra sorularım içinde çıkamıyorum
Hyesim Zlm hiç bilmiyorum belkide hiç sıkıntı olmayacak ama cocuk olunca insanın aklına bi sürü soru geliyor
akdogann Ben yurtdışında büyüdüm ve 3 yaşında başlanıyor orada. Bi zararına henüz şahit olmadım 😂 kızımıda 2,5-3 yaşlarında vermeyi düşünüyorum kreşe. Tabi gelişim açısından buna hazır olup olmadığını anlamam gerekiyor öncesinde ☺️
ffffffff Ben çok küçük yaşta kreşe başlayan biriyim kendi çocuğumu elimden geldiğince geç gönderecem o güvensizlik terkedilme hissini yıllarca atamadım hala hayatımı etkiliyor annem ya da babam 10 dkka gecikse terkedildiğimi düşünüp ağlardım. İmkanım doğrultusunda geç gönderecem
Hyesim Kuzularinanasi ilk zamanlar nasıldı peki nasıl alıştı ben tranva filan kalır diye korkuyorum ne bileyim arada kaldım cidden
Kuzularinanasi Hyesim ilk 1 hafta agladi girerkencikarken ama ogretmen kucsgina alana kadardi aglamasi da.sonra gule oynaya.simdi hatta almaya gidince gelmek istemiyor😁
Merve191919 Benim kızım 2 buçuk yaşında yeni verdim yani kreş değil benim ki okul toplamda 1 buçuk saat duruyor haftada ikikere bende yanında oluyorum spor etkinlik falan yapıyolar sosyslleşsin oyun arkadaşları olsun erken karışsın istedim topluma güzelde eğleniyoruz yetiyo . Bütün gün durur mu sıkıılır bence ana kuzusu çünkü