Kızlar bende geçen ay regl oldum ilk kez ama aşırı stresten. Eşim göreeve gitti. (Göreve gitmeden 2-3 gün önce regl oldum) Bu ay olamadım hala 10 gün gecikti. Süt sağıp veriyorum emzirme diye geçtiği için mi gecikti bu da mı normal anlamadım. 20 temmuzdu son regl