Merhabalar 16 aylık oğlum hala yürümüyor çok uzun süredir sıralıyor tutunup kalkıyor koltuğa çıkıyor ama yürüme yok korkuyor elini bırakınca. Kelime baba, dede, mama, dede,su, kanka, cıs(çay) havhav, miyav, tıs(yılan sesi)… saçlarını tarakla tarar çorabını ayağına giymeye çalışır, kule yapar, puzzleları yapamıyor ama. Telefonu kulağına koyup alo yapmaya çalışır. Söylediğimiz kelimeleri taklit etmeye çalışır. Çak, bay bay, alkış, öpücük,” akşama seni babana bir bir söyleyeceğim” gibi oyunları el işaretleri ile yapar. 3 yaş abisinin peşinde emekler tüm gün. O da arada yapıştırır yüzüne🥲 baş ayak kulak göbek gösterir ama göz göstermesini bir türlü öğrenemedim. Abisi ile ya da yaşıtları ile karşılaştırdığımda geriden gelme durumu var ama normal mi bilemiyorum. Doktor komut alıyorsa normal dedi ama her komutu da almıyor ki.. ver, al, ışığı aç, kapıyı kapat, ayağa kalk, yat, otur bunları yapıyor.