Selam hanımlar kızım 1 yaş 13 günlük dişi yok ha bu ay çıkacak ha öbür ay yok çıkmıyor iki farklı doktora götürdüm problem yok çıkar diyorlar ama ben endişelenmeye başladım bu benim üçüncü çocuğum ilk defa başıma geliyor ilki 7 aylık ikincisi 11 aylıkken çıkarmıştı bizim gibi olan var mı hiç dişi çıkmayacak gibi hissediyorum artık