Kızlar hep çocukların vitaminleri ile ilgileniyoruz acaba benım gıbı 30 yasında öyle yemek seçmeyen et ot peynır sut yoğurt her seyı yer içerim ama doktor gittim gözleriöım altları mor dedım degerlerıne bakalım dedı çok şükür ıyı Ferrrittin degerı düşük ve 25 hodrosimi d vitamin değerlerim çok düşük her seyı yer içerim ama hemen yorulırum agız içi yarası çıkar ya ne önerirınız bana bn ne kullanayım yarım doktora gıtcem allah kısmet ederse vıtamın yazsın ıstiyorum sizler kullanıyor musunuZ herhangi vıtamın ilaç falan