Bennureyla Bebeğimi akrabalarımdan uzak bir şehirde büyütüyorum( 6 aylık). Memlekete ziyarete gidelim dedik. Herkese ağlıyor kendini yırtıyor uyumuyor çok stresli mutsuz. Ne yapacağımı şaşırdım. Malum kalabalık ortam. Deneyimli anneler ne yapmalıyım??
dilberhala1 Bennureyla Hiçbir şey yapamazsın maalesef kimsenin kucağına verme hepten strese sokma çocuğu
_-zynp-_ Bennureyla bizde on aylık iken gittik bir hafta alışmasıyla uğraştım ağzımdan burnumdan geldi her gördüğüne ağlıyor bana yapışmıştı iyice kimseye gidemedim gelenleride uyarmak zorunda kaldık ilgilenmeyin diye boş bir oda var ise bebeğinle oraya çekil oyna sohbet et sakinleştir ben öyle yapıyordum üç hafta kaldım evden dışarıda çıkamadım kucağımdanda inmedi tuvalete zor gittim düşün bir tek babama gidiyordu o da ben yanında isem çok şükür orada kalabalıklığı gördü aştık o durumu şimdi eve gelen olursa yabancı biri görsede ağlamıyor sadece gitmiyor 😀😀😀
suheyla92 Bennureyla Biz bir 3 ayına yakın bir de 4bucuk aylıkken 2 kez kalabalık tatile çıktık İlkinde alıştı kalabaliga hatta kardesim kuzenlerim alip arabasiyla gezdirmeye cikariyolardi ama ikincisinde hep ağladi kimseye gitmedi gerçekten benim için tatil tatil olmadı yani. Kimseye vermedim zorlamadim mumkun oldugunca sakin ortamlarda tuttum yapacak bisey yok
eymenikomoms benim çocuğumun hiç yabancısı olmadığı halde gittiğimizde uykusu, huyu, suyu değişti yani ortam değişikliği çok etkiliyor olabildiğince sen düzeninizi devam ettirmeye çalış ve yabancı biliyorsa kimseye vermek için zorlama iyice huysuzlanır