nnoktaa gece 2den 4e kadar uyumadı benim oğlum da ama bence uykusunu kaçıran retro değil de ağlamamak oldu. Uyanmış ağlamamış ses çıkarmamış sonra ayağa kalkıp bana seslenmiş 🤷🏻♀️ muhtemelen böyle en az on dakika geçirdi. Çok zorlandım gece. Bir de 6da uyandı güne başladı, gece onları yapmamış gibi 🚫