busbus17 Benim kızım 4 aylık ve kulakları kepçe. Daha sonradan düzelir mi? Hep uyurken falan kıvrılıyor düzeltiyorum ama sürekli düzeltmek mümkün olmayabiliyor. Ne yapabilirim?
3kedili2bebekli busbus17 hiç bir şey malesef ben bant taktım ama ise yaramadı doktorum söylemişti zaten De sansimi denedim ilk okuldan önce ufak bir operasyonla düzeltilebilirmis zorbalığa ugradigini hissedersem 5 yaşında soracağım kendisine isteyip istemediğini o zamana kadar da anlatabildigim kadar bunun bir kusur olmadığını kendisini olduğu gibi sevmesi gerektiğini anlatacağım tabi
Gzdzeynep busbus17 ben kızıma sürekli saç bandı takmıştım düzeldi şimdi 5 yaşında kulakları kepçe değil saç bandı takın ama çok gevşek olmasın kulakları sabitlesin.
busbus17 3kedili2bebekli ay aslında yoktu doğduğunda falan. Sonra 2-3 aylıkken başladı yavaş yavaş ve şimdi daha da belirginleşti çok üzülüyorum ya bandana takıyorum ama havalar sıcak sürekli takılmıyorda
egelsenkonuss 3kedili2bebekli merhaba benimde kızım 3 yaşında 5 yas gibi allah izin verirse yaptırmayı düşünüyoruz ama kendisine nasil soyleyecegimizi bilememiştik. Bi pedagogdan yardım almayı düşündük.
3kedili2bebekli busbus17 zaten 3 aydan sonra duzelmiyormus bant deneyin isterseniz ama gercekten düzelmiyor dış doneminde çeke çeke daha da uzattı 😂
busbus17 endoplazmikretikulumiste biz daha doktora götürmedik ama sormayı düşünüyoruz yani çok üzücü bir durum keşke elden bişey gelse
Meri-Mel busbus17 Ben herşeyi denedim olmadı en kötü artık baktım akran zorbalığı falan olursa gidip estetik yaptırırım dedim 21 ay 14 günlük saçlardan çok belli değil ama onlar da nazarı oldu diyorum güzel bir bebe olunca yapacak bişi yok ☺️
3kedili2bebekli egelsenkonuss benimki daha 9 aylık kendi bir talebi olmazsa yaptirmayi düşünmüyorum aslında bence bir kreşe verip gözlemleyin daha iyi olacaktır çünkü aslında her yaşta yapılan bir operasyon
theyikik busbus17 benim kızımında ilk doğduğunda normaldi sonradan kepçe oldu , benimde kepçe genetik yani ne kadar engellersen engelle yine de özüne döner bence. 10 senedir kapalıyım boneyi kulağımın üstüne takarım yani düzelecek olsa benimkü düzelirdi 🤣
egelsenkonuss 3kedili2bebekli ileride akran zorbalığı açısından yaptırmayı kesinlikle düşünüyoruz. Ama nasıl açıklayacağız onu bilemiyoruz
3kedili2bebekli egelsenkonuss ben o anki duruma göre hareket etme taraftarıyım kendinin şikayet etmesini beklemek daha iyi geliyor belki kendini olduğu gibi sever ve zorbalığa da izin vermez diye umuyorum