nilazra123 benim oğlum 10 aylıkken gebe kaldım şuan 20 aylık 13. Ayda anne sütünü bıraktırmam gerekti gebelik den ötürü. Oğlum paketli süt meyve suyu ve mama içmedi ben de arkadaşın tavsiyesiyle kefir verdim hiç aklıma gelmemişti. Önce çilekli kefir veriyordum uyku öncesi bazen de sabahları kahvaltı dan önce veriyordum . Ama şuan çilekli vermiyorum sade kefire karadut özü koyuyorum hem daha sağlıklı yani bi 7 aydır falan veriyorum 🌼🌼