kubra1289 Bebeğimi doğduğundan beri emzirip üstüne mama veriyorum. Sütümü arttıramadım 50 günlük olduk ama yavaş yavaş meme reddi başladı. Biberondan kaynaklı oldu. Siz mamayı neyle verdiniz nasıl meme reddi olmadı, ne yapmam lazım?
mikiail kubra1289 biberonun markası ne gun ıcınde mamadan çok meme verın mamayı rüya öğün olarak verın mama markasıda onemlı
Momalpa kubra1289 şırıngayla veriyorum. Biberon meme reddi yapar hangi markayı alırsanız alın hepsi aynı
aybarsbebekk kubra1289 şırıngayla ver dicem ama bir süre sonra çocuk şırıngadan az geldiği için ağlayacak. Ben bir yol bulamadım 4 aylıkken emmeyi bıraktı yapacak bir şey yok
kubra1289 mikiail ama aç kalıyor ağlıyor bende dayanamayıp mama verdim ondan oldu tabi çevre baskısı da çok oldu çocuk aç işte mama ver dediler bana sormadan mama yapıp verdiler neler neler. Şu saatten sonra nasıl döndürebilirim diye düşünüyorum. Philips avent kullandım
Momalpa kubra1289 yeni doğduğunda 10 cc ile başladık yavaş yavaş 30 60 cc yükseldi anlıyorsunuz zaten doyup dolmadığını
aslhnkrts kubra1289 ilk doğduğu zamandan beri biberonla verdim , çoğunlukla emzirmeye çalıştım. Biberonu lansinohtu red yaşamadık
ilay-mom kubra1289 evet orda da var hatta 60 ml veya 150 ml e kadar olanı da var, e bebekte de olabilir
oburixarass kubra1289 Canım aynı sorunu bende yaşadım Ne kullanırsan kullan bebekler mamanın tadını aldıktan sonra meme reddi kesin yapıyorlar ben 40 gün emzirebildiğime şükrediyorum Geri de bir daha döndüremedim
suheyla92 kubra1289 ben de oyle gittim 2 ay kadar avent natural biberon kullandim red olmadi bence bebege bagli sizinki reddedecek gibiyse kasikli biberonla verin ya da siringa
uykusuzgiller kubra1289 ilk gün şırınga kullandık ama zor oldu kaşık biberona gectik daha rahat. Philips avet biberon vardı görümcem onunla veriyordu hiç çekemedi yavaş akişliydı sonra yine vermek istedi ben izin vermedim çünkü doktorum kesinlikle biberon kullanmayin demişti