Şimdi küçük çocuk ne anlar ne demeyin çokta güzel anlıyorlar. 27 aylık kızım beni illallah ettirdi. Diş sıkıyorum artık. Dudaklarım yara oldu. Sabah 9da kalktı gözünden uyku akıyor uyumuyor. Uyumuş numarası yapıyım uyusun diyorum o da yok. Gelip beni ısırıyor. Artık kafa yiycem. Ne zaman geçecek bu sendrom ben tükendim artık. Deli gibi esniyor uyumuyor. Sizde böyle misiniz Allah aşkına. Kendimi sıkıyorum ama kızım bağırıyorum. Offfff offf