Kavanozlara kışlık Menemen yapacağım. Nasıl yaptığınızı tarif eder misiniz ? Yeşil biberi doğrayıp büyük tencerede yağda hafif kızartıp üstüne kabuklarını soyduğum Bursa domateslerini minik minik doğrayıp biberle birlikte hafif karıştırıp az bişey pişirip sıcak sıcak kavanozlara koyayım. Ters çevireyim. Bir gün öyle beklesinler. Bu şekilde mi yapılıyor ?