Benimde kızım doğduğunda sıcaklardan dolayıydı sanırım yüzünde sivilce tarzı şeyler çıktı isilik mi bilmiyorum doktor ellerinizi yıkamadan yüzüne hiç dokunmayn ddi ve hametan krem verdi ara ara sürdüm sıcaklarda bitince yüzü tertemiz oldu. Konak hakkında bi bilgim yok bizde olmadı.