Kızlar 8 aylık oğlumun alt 2 dişi çıktı biri 13 gün önce biri de 1 hafta önce. Şimdi baya görünüyor gülerken ama sancısı 2 gündür çok fazla. Bastırıyor ağzına bakıyorum başka diş yok yani bu kadar sancıya beyazlama yok. Bunlar hala ağrıyor olabilir mi ne kadar sürer