Merhabalar işe döneceğim bebeğim miadında doğmuş bir bebek. Emziriyorum 9 aylık şu an.Hiç mama kullanmadık. Emzik de tutmadı biberonu da nadiren aldı . İşe başlayacağım bir ay sonra sorun şu ki mama kabul etmiyor benim sütüm sağımla çıkmıyor ek gıdayla da arası bir iyi bir kötü bazen güzel yiyor , 08-15.00 arası evde olmayacağım eşim ve ablası bakacak kızıma. Ben yokken beslenir mi diye korkularım var mama alsa en azından bir iki kere gözüm arkada kalmazdı 🥺 tavsiyelere açığım neler yapabilirim ya da sağımla sütüm artar mı denedim 40 cc ancak çıkıyor