gbdl23 üzülmeyin, şu an hava da çok sıcak, meyve ağırlıklı besleniyor kimden duyduysam çocuklar.
masaya birlikte oturun siz iştahla yiyin, onun önüne koymayın, kendi merak edip sizden alsın döke saça yesin, yemek yemeyi de sever
Sevdiği bir yemek varsa ondan yeni yemekler türetin❤️